חרם, משיכת השקעות וסנקציות

מציג 1-10 מתוך 20

מי מרוויח: העמותה הישראלית שעומדת מאחורי הרשימה השחורה של האו"ם

במרץ 2016, מועצת זכויות האדם של האו"ם החליטה על יצירת מאגר נתונים ("הרשימה השחורה") של עסקים ותאגידים המקיימים פעילות מעבר לקו הירוק. ניתן להסיק  כי האו"ם מבסס את הרשימה השחורה על מאגר הנתונים של ארגון "מי מרוויח", עמותה ישראלית הפעילה בקמפיין החרם נגד ישראל.

תגיות

תוכנית הליווי האקומנית בפלסטין וישראל: תוכנית ההכשרה האנטי-ישראלית של מועצת הכנסיות העולמית

מאז שנת 2002, תוכנית EAPPI הביאה לישראל מעל ל-1800 פעילים פוליטיים לתקופה של שלושה חודשים, לאחר שאלו עברו הכשרה בארץ מוצאם אצל ארגונים מקומיים, במטרה להוביל לאחר מכן קמפיינים נגד ישראל ברחבי העולם.

תגיות

הארגונים, המממנים והשיטות של הקמפיין נגד Airbnb

רשימת הארגונים והמעורבות שלהם בקמפיין ממומן היטב נגד Airbnb, בראשם Human Rights Watch ו-קול יהודי לשלום (JVP), בתיאום עם מועצת זכויות האדם של האו"ם, שלושה ארגונים ישראלים, והרשות הפלסטינית.

תגיות

קמפיין ה-BDS באמריקה הלטינית

ארגונים לא-ממשלתיים רבים באמריקה הלטינית פעילים בקידום קמפיינים של BDS (חרמות, משיכת השקעות וסנקציות), לוחמה משפטית, ודה-לגיטימציה נגד מדינת ישראל.

תגיות

לאחר שלילת אשרת העבודה, ארגון Human Rights Watch טוען באופן שקרי כי אינו מעורב בקריאה לחרם

חרף הכחשותיו של HRW, מטרתם של מרבית הפרסומים הקשורים לישראל היא לגרום לנזק כלכלי, דיפלומטי, משפטי ותרבותי לישראל ולבודד את המדינה מבחינה בינלאומית. (ראו פירוט בהמשך), גם HRW וגם שאקיר שוב ושוב קראו לחרם ולהימנעות מהשקעות נגד חברות ועסקים הפועלים בישראל ואף השתתפו בקמפיינים אחרים של דמוניזציה נגד מדינת ישראל.

תגיות

Soccer

ארגונים המעורבים בקמפיין להשעיית ישראל מפיפ"א

הקמפיין נגד חברותה של ישראל בהתאחדות הבינלאומית לכדורגל (פיפ”א), חלק מקמפיין החרם, משיכת ההשקעות והסנקציות נגד ישראל (BDS), צובר תאוצה. בתוך הרשות הפלסטינית, הקמפיין מובל על ידי בכיר הרשות ג’יבריל רג’וב, נשיא ההתאחדות הפלסטינית לכדורגל ונתמך על ידי מספר ארגונים לא-ממשלתיים, מקומיים ובינלאומיים.

תגיות

ארגון "מי מרוויח" – חוד החנית של ה-BDS

הארגון הישראלי מי מרוויח יוזם קמפיינים להחרמת בנקים ישראליים וזרים, חברות אבטחה, תשתיות אזרחיות וחברות פרטיות. מסייע לקמפיינים של BDS ברחבי העולם באיתור חברות לפעול נגדן. "מאגר החברות" של העמותה כולל יותר מ-500 חברות ישראליות ובינלאומיות.

תגיות

סימון מוצרים, קמפיין החרם נגד ישראל ומימון ממשלתי אירופי

סקירה של ארגונים לא-ממשלתיים פוליטיים שממומנים באופן ישיר ועקיף על ידי האיחוד האירופי וממשלות אירופה וקוראים כבר מספר שנים לאיחוד האירופי לבצע צעד זה כחלק מקמפיין החרם, משיכת ההשקעות והסנקציות נגד ישראל.

תגיות

מציג 1-10 מתוך 20