החזית העממית לשחרור פלסטין

מציג 1-9 מתוך 9

יוניצ”ף וקבוצת העבודה: הקמפיין להכנסת צה"ל לרשימה השחורה של האו"ם

סוכנות האו"ם לילדים וארגונים קיצוניים מובילים קמפיין להכללת ישראל ברשימת ארגונים המבצעים הפרות חמורות נגד ילדים, לצד ארגוני טרור כמו דעא"ש ובוקו-חראם

תגיות

חבר הכנסת יאיר לפיד הוביל אירוע של NGO Monitor ו-ACOM בפרלמנט הספרדי

), NGO Monitor וארגון ACOM הציגו בפרלמנט הספרדי במדריד דו"ח משותף בעניין המימון הספרדי לארגונים לא ממשלתיים שפועלים נגד ישראל. באירוע זה חבר הכנסת יאיר לפיד קרא לעמיתיו בפרלמנט הספרדי לנקוט בצעדים שימנעו מממשלת ספרד מלממן ארגונים רבים שתומכים בקמפיין החרם על ישראל (BDS), מסיתים לאלימות ו/או מקדמים אנטישמיות. לחלק מארגונים אלו יש קשרים לארגוני טרור.

תגיות

whitewashing cover

בין זכויות אדם ל"התנגדות" פלסטינית – מימון לארגוני זכויות אדם המטשטשים את הגבול בין אלימות לאי-אלימות

מספר ארגונים לא ממשלתיים פלסטינים ואירופיים מנצלים לרעה את מושג "זכויות האדם" באמצעות השימוש במונחים של "התנגדות" ובכך מטשטשים את הגבול בין אלימות לאי-אלימות , מתעלמים מהצרכים הביטחוניים של ישראל ומקנים לגיטימציה למעשי אלימות כלפי אזרחים ישראלים. לחלק מארגונים אלו יש קשרים לארגון הטרור החזית העממית לשחרור פלסטין .

תגיות

מימון צרפתי לארגונים המזוהים עם ארגוני טרור וארגונים המקדמים חרם נגד ישראל

ממשלת צרפת מספקת תמיכה כספית ישירה ועקיפה לארגונים שתומכים ומקדמים את קמפיין החרם, משיכת ההשקעות והסנקציות נגד ישראל ו/או בעלי קשרים לארגוני טרור. תמיכה כספית זו מטילה ספק במעמדה של צרפת כמתווך הוגן וכמארחת של וועידה שמטרתה הגעה לשלום בין ישראל לבין הפלסטינים.

תגיות

ויליאם שאבאס - ראש וועדת החקירה החדשה של האו"ם בנושא עזה ורשת הארגונים הלא-ממשלתיים האנטי-ישראלים

NGO Monitor מגנה את מינויו של פרופסור וויליאם שאבאס לראשות וועדת החקירה של האו"ם לבחינת אירועי מבצע "צוק איתן". NGO Monitor קורא לכל המדינות החברות באו"ם לדרוש את פיטוריו מהתפקיד באופן מיידי.

תגיות

מציג 1-9 מתוך 9