ג'רמי בן-עמי, מנכ'ל ג'יי סטריט, היה מנהל התקשורת של הקרן החדשה לישראל (NIF). בן-עמי הוא גם המייסד של החברה הישראלית בן-אור תקשורת (1998), אשר מתמחה בתחום האסטרטגייה התקשורתית וייעוץ. בן-אור עובדת באופן הדוק עם ארגונים לא ממשלתיים פוליטיים רבים, כולל אמנסטי-ישראל, האגודה לזכויות האזרח בישראל, במקום, קשב, מרכז פרס לשלום, רופאים לזכויות אדם – ישראל, ופורום המשפחות השכולות. מממנים של ארגונים לא ממשלתיים, ביניהם הקרן החדשה לישראל וקרן פורד, גם הם לקוחות של בן-אור.

בדצמבר 2010, עיתון ה-Washington Times דיווח שג'יי-סטריט שילם לבן-אור תקשורת עשרות אלפי דולרים עבור שירותי ייעוץ. מומחים לארגוני צדקה שצוטטו בכתבה אמרו שהדבר מעלה סוגיות אתיות של ניגוד אינטרסים וניהול עצמי.

דוגמא אחת להשפעתה של בן-אור, היא מסיבת עיתונאים במהלך מבצע עופרת יצוקה (14 בינואר, 2009) שכללה תשעה ארגונים לא ממשלתיים ישראלים וכותרתה הייתה "סכנה ברורה ומיידית". אירוע זה, שקיבל תשומת לב משמעותית בתקשורת הבינלאומית, תואם על ידי רן גולדשטיין מחברת בן-אור. במקרה אחר, דו'ח של הבנק העולמי על "סיכויי הכלכלה הפלסטינית" (22 בספטמבר 2008) הכיר בתרומה של בן-אור לכתיבתו, בנוסף למספר לקוחות של בן-אור (במקום, שלום עכשיו, רופאים לזכויות אדם-ישראל, יש דין ו-OCHA). דידי רמז מחברת בן-אור סיפק "ניתוח מהותי והנחייה".

בן אור גם יצרה את ארגון "יש דין" – אשר, כפי שמראה הניתוח המפורט של NGO Monitor (ראו גם כתבה ב-ג'רוזלם פוסט), מנצל את שפת זכויות האדם למען מטרות פוליטיות ואידיאולוגיות, ועושה שימוש במתודולוגיות וראיות שלוקות באמינותן. בן-אור מספקת "ייעוץ מקצועי, יחסי ציבור, ופיתוח מידע לציבור". עובד של בן-אור, רן גולדשטיין (לינק לא זמין), הוא דובר יש דין, ועובד לשעבר של החברה, ליאור יבנה (לשעבר גם ב'בצלם'), הוא מנהל המחקר של הארגון (עבודתו עבור שני הארגונים חפפה). בן-אור ויש דין גם חולקים את משרדם בתל-אביב.

קשריו הטובים של ג'רמי בן-עמי עם הקרן החדשה לישראל ועם בן-אור תקשורת משתקפים גם ברשימת הדוברים בכנס של ג'יי סטריט (25-28 באוקטובר 2009). שני הדוברים בישיבה הפותחת הם בן-עמי ודניאל סוקץ', המנכ'ל הנכנס של הקרן החדשה לישראל. משתתפים אחרים בכנס כוללים את דידי רמז (לינק לא זמין), שותף בכיר בבן-אור, ונציגים של ארגונים לא ממשלתיים פוליטים ביותר שמיוצגים על ידי בן-אור וממומנים על ידי הקרן החדשה לישראל: האגודה לזכויות האזרח, שוברים שתיקה, בצלם, רבנים למען זכויות אדם, וקבוצת יוזמת ז'נבה. ההשפעה של הטרור הפלסטיני אינה נמצאת על סדר היום של ג'יי סטריט.