השופט ריצ'רד גולדסטון, שהאשים את ישראל בביצוע פשעי מלחמה במהלך מבצע עופרת יצוקה ושטען כי דו"ח הביקורת שלו אובייקטיבי לחלוטין, היה חבר בשלושה ארגונים המפרסמים מאמרים ומחקרים אנטי?ישראליים, כך נודע ל"ישראל היום".

עוד נודע כי חצי שנה לפני שמונה גולדסטון לעמוד בראש הוועדה, הוא חתם על מאמר שהביע "זעזוע עמוק מהאירועים בעזה" וקרא "לחקור את הפגיעה באזרחים משני הצדדים".

עברו של גולדסטון התגלה במהלך מחקר של עמותת "אם תרצו" בנושא.

המחקר גילה שגולדסטון היה חבר בארגון International Center for Transitional Justice, המאשים את ישראל בהפרות חמורות של החוק ההומניטרי. בהקשר של האשמת ישראל בפשעי מלחמה, מצטט הארגון את גולדסטון כאומר ש"אינו מבין כיצד יכולים יהודים לנהוג בגזענות".

גוף שבו שותף גולדסטון כיום הוא הארגון "רופאים לזכויות אדם" שם הוא משמש דירקטור מועצת המנהלים. הארגון הוקיע את ישראל בעבר בגין "הפרות של החוק ההומניטרי הבינלאומי".

עוד התגלה כי גולדסטון כיהן במועצת המנהלים של Human Rights Watch. שמו של השופט הוסר מאתר האינטרנט של HRW לאחר שארגון Ngo-Monitor הצביע על קשריו של גולדסטון עם הארגון. בדו"ח שפירסם HRW במארס 2009 הוא האשים את ישראל בביצוע פשעי מלחמה במהלך מבצע עופרת יצוקה.

"אט אט מוסרת המסכה מהדו"ח השקרי", נמסר מארגון "אם תרצו", "כעת מתברר כי גולדסטון נגוע בחוסר אובייקטיביות קיצוני במקרה הטוב ובשנאת ישראל במקרה הרע".