האיחוד האירופי

מציג 1-10 מתוך 21

חצי מיליארד שקל בחמש שנים: דוח חדש ממפה את התרומות לתעשיית זכויות האדם בישראל

דוח חדש של מכון המחקר NGO Monitor המתפרסם היום (שני) חושף כי בין השנים 2012-2016, הועברו למעלה מחצי מיליארד שקל (515 מיליון ש"ח) ל-39 ארגונים ישראלים המשפיעים על שיח זכויות האדם בישראל.

תגיות

מימון אירופי ל"התנגדות תרבותית" פלסטינית - תקציר

מחקר וניתוח של מימון זה מלמד כי רבים מארגונים אלו משתמשים בפעילויות תרבותיות לצרכי אינדוקטרינציה לילדים ולנוער, המעודדות אלימות במסגרת ההתנגדות לישראל.

תגיות

המימון הזר של הארגונים מאחורי המאבק באום אל חיראן

מכון המחקר NGO Monitor המנטר את פעילותן של עמותות וארגונים לא ממשלתיים, מפרסם היום כי הארגונים שהובילו את מאבק הבדואים בנגב קיבלו מימון של מיליוני שקלים מממשלות ומגופים באירופה. "גם למממנים באירופה יש אחריות לכך", אומרים בארגון

תגיות

נחשף: "אמנסטי ישראל" משדל מחוקקים אירופים לגנות את ישראל

הארגון העלה טענות שווא בדבר "התעללות ועינויים במזרח ירושלים", תוך שימוש בנתונים של "בצלם" ו"האגודה לזכויות האזרח"

תגיות

חברי קונגרס אמריקאים נפגשו עם פעיל בארגון טרור

פוליטיקאים מארצות הברית סיירו ברמאללה ובירושלים ונפגשו עם שעואן ג'בארין - בעל קשרים לכאורה עם החזית העממית לשחרור פלסטין, ומכהן כמנכ"ל הארגון הפלסטיני 'אל-חק' שמוביל את קמפיין הלוחמה המשפטית נגד ישראל ברחבי העולם

תגיות

אינתיפאדה משפטית: מבול עתירות נגד הרס בתי פלסטינים

זירת המאבק החדשה של ארגוני "זכויות אדם" נגד ישראל היא הצפת מערכת המשפט הישראלית באלפי עתירות נגד הריסת בתים לא חוקיים. פרופ' ג'רלד שטיינברג, נשיא מכון NGO Monitor: "זה חוד החנית במלחמה נגד הדמוקרטיה הישראלית"

תגיות

המושכים בחוטים: ארגונים תומכי BDS קידמו את ההחלטה לסמן מוצרים

במשך שנים, האיחוד האירופי העניק מאות מיליוני אירו שנועדו לסיוע הומניטארי ולקידום תהליך השלום, לארגונים לא-ממשלתיים פוליטיים המנצלים את ערך זכויות האדם לקדם את האג'נדה הפרטית שלהם.

תגיות

מציג 1-10 מתוך 21